וילונות בהזמנה אישית

הכתובת שלנו:
הדישון 1, מלחה ירושלים
חייגו אלינו:
02-6799899
שעות פעילות
ראשון - חמישי - 08:00 - 18:00   שישי 08:00-14:00   שבת - סגור

ניקוי ותיקון שטיחים

הזמנת וילונות בהתאמה אישית

חייגו 050-2721774

וילונות בהזמנה – הפרטים הקטנים ש"עושים" את הבית

בעבר הווילונות מילאו תפקיד פונקציונאלי, הם מנעו מקרני השמש לחדור אל תוך החלל ושמרו על הפרטיות. אך כיום לווילונות נוסף גם תפקיד עיצובי. וילון מעניק לכל בית מראה מרשים ומיוחד יותר, מעניק את האווירה הייחודית לכל חדר, נותן מראה מרשים ויוצר את הטאץ' הסופי והמושלם של כל חלל.

וילונות הן אולי פריט קטן, אך הם תורמים לבית בדיוק, ואולי אפילו יותר, כמו פריטים אחרים הנמצאים בבית. אל תתפשרו על הזמנת וילונות.

חברת "צמרת מלחה", צברה ידע וניסיון רב בעיצוב וילונות. אנו מציעים לכם מבחר גדול של סוגי וילונות איכותיים, מעוצבים ביד אומן ובהתאמה מלאה לכל חלל ולטעם האישי שלכם.

המגוון שלנו הוא עצום וייחודי, אנו מציעים וילונות במגוון סוגים וסגנונות, סגנון קלאסי, סגנון כפרי וחם, סגנון קליל ומינימלי וסגנון יוקרתי ומוקפד. בחרתם בנו, הווילון שלכם יהיה יחיד ובלעדי, אין סיכוי שלשכנים שלכם יהיה את אותו הווילון.

אצלנו במכבסת מלחה תוכלו להזמין וילונות לסלון, וילונות לחדרי שינה, ולינות לחדרי ילדים, וילון גלילה, וילון רומאי וילונות וונציאנים מאלומיניום או מעץ, וילונות חשמליים ועוד.

וילונות בהזמנה הם כמו חליפה לפי המידות של החלון או הדלת. אנו נגיע אליכם ללא תשלום וללא התחייבות מצוידים בקטלוגים, בסוגי בדים ובמבחר דוגמאות ונציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. הודות לניסיון הרב שלנו נדע לייעץ לכם על סוג הבד המומלץ, על העיצוב, על סגנון התפירה, על הגימור ועוד.

אנו מספקים וילונות לבתים פרטיים, לבתי עסקים, למשרדים, למוסדות ציבור ועוד במחירים האטרקטיביים ביותר בירושלים, מחיר הכולל את התקנת הווילונות!

חולמים על וילונות יפים, מרהיבים וטרנדיים, עצמו את העיניים ודמיינו איך הבית שלכם, המשרד או בית העסק, ייראה כשהוא מעוטר בווילון מרשים, כעת פקחו את העיניים וצרו אתנו קשר, אנו נהפוך כל דמיון וחלום למציאות!

אולי יעניין אתכם ?

ניקוי וילונות פירוק והרכבה

5/5 - (2 votes)
Share on Facebook