ניקוי וילונות פירוק והרכבה

הכתובת שלנו:
הדישון 1, מלחה ירושלים
חייגו אלינו:
02-6799899
שעות פעילות
ראשון - חמישי - 08:00 - 18:00   שישי 08:00-14:00   שבת - סגור

ניקוי ותיקון שטיחים

הזמנת וילונות בהתאמה אישית

חייגו 050-2721774

ניקוי וילונות פירוק והרכבה – ניקוי מקצועי ויסודי יעניק לכל וילון מראה מחודש ורענן

כשתליתם את הווילונות בפעם הראשונה, הם שדרגו את החדר, הם השרו אווירה נעימה וביתית, הם הוסיפו הרבה חן ויופי והם הגנו עליכם מפני קרני השמש היוקדות. אך במשך השנים הווילונות התמלאו באבק, בפיח, בכתמים, בריחות לא נעימים, בשערות של חיית המחמד, בקרדית האבק ועוד. אנו נדע לנקות כל וילון באופן יסודי ולהחזיר אותו לימיו הטובים.

אנחנו ב"מכבסת מלחה" מתמחים בניקוי של כל סוגי הווילונות. חומרי הניקוי המקצועיים שבהם אנו משתמשים והמכשור המקצועי והמתקדם יסירו את הכתמים מהווילון, ינקו את האבק, יקטלו את תוצרי קרדית האבק ויחזירו לכל וילון את הצבעים המקוריים ואת המראה המיוחד והמקורי.

בשלב הראשון אנו נאבחן את סוג הווילון, את סוג הבד ואת הסיבים שממנו הבד מורכב ונתאים לו את הטמפרטורה המתאימה, את חומרי הניקוי המיוחדים והעדינים ואת שיטת הניקוי המתאימה. אנו מודעים לכך ששימוש בחומרים לא מתאימים עלול לגרום יותר נזק מאשר תועלת ובמקרים מסוימים אף להרוס לגמרי את הווילון. נטפל באופן ידני בכל כתם, נגהץ ונסדר את הקפלים. מתוך בקרת איכות קפדנית.

אנו מנקים את כל סוגי הווילונות, וילונות מבדים סינתטיים, וילונות מבדים טבעיים, כותנה, פשתן, משי ועוד וילונות רומיים, וילונות גלילה, וילונות וונציאנים ועוד.

השימוש בסוגים החדשים של הבדים והסגנונות העדכניים של הווילונות מחייבים ניקוי רק באמצעות בעלי מקצוע מיומנים.

אנו מבטיחים להחזיר לכל וילון את המראה המקורי והרענן, לנקות באופן יסודי, ניקיון שישמור על הווילונות לאורך זמן.

או מציעים שירות של פירוק והרכבה לפי דרישה. איש מקצוע יגיע אליכם, יפרק את הווילון וכעבור יומיים ירכיב לכם וילון נקי ומחודש!

צרו קשר, אנחנו מחכים לכם, שמחים לעזור!

4.2/5 - (4 votes)
Share on Facebook